Christian skrev:Dæven! Det fårn si... skøyt den no langt? Hvordan er den å trekke?
Den skøyt de pilene vi så for oss skrekkelig langt.. sikkert 1km eller mere
Trekket var JÆVLIG!!!!! (tungt som faen)
Moderator: GreenMan
Christian skrev:Dæven! Det fårn si... skøyt den no langt? Hvordan er den å trekke?
Liker den kvisten jeg også, jeg valgte å ha den litt tykk der kvisten er for å være helt sikker på at den ikke skulle/skal knekkeGriffin skrev:Sjukt bra jag gillar den enorma kvisten som ser ut som ett svart hål på nedre lem.
Drøm! jeg er den første som skal få den opp!nidrinr skrev:Fustrerende å ha dåli' håndledd i dag...
-Men du ville vel ikke likt det om jeg dro opp bua di før deg Eirik
Det behøver du ikke være redd for. Han får den kanskje opp på sitt fulle trekk, men det er ikke 32"bueeirik skrev:Drøm! jeg er den første som skal få den opp!nidrinr skrev:Fustrerende å ha dåli' håndledd i dag...
-Men du ville vel ikke likt det om jeg dro opp bua di før deg Eirik
Zeida skrev:Fin bue kunne passet til meg
Christian skrev:hehe, 30#? Hva trekker du den med, venstre lilletå?
men den var veldig fin da. Har den fulgt strengen mye? 30# er jo ikke akkurat noen stor påkjenning for ei 170cm lang bue da men...
nidrinr skrev:Bare å trene Eirik, så er det ikke lenge til du har bua helt opp. (140#'ern) Gleder meg til vi får se den i bruk på Lillehammer 8)
-Skal prøve å få ferdig barlinda mi også, men det er litt mye anna som skjer i hverdagen. Ting tar litt tid på Tangen veittu
Nett liten sak den der lønna. Er den herfra?
Sku gjort det vettu, har begynt på to MR piler nå, blir nock ferdige imorgen forhåpenligvis Så har jeg limt bøk/ask emnet idag! Det funker å lime med bare trelim vel?nidrinr skrev:-Du får komme ner en tur før det også, så vi får ordna noen fler piler. Jeg er litt i mangel både på standard, MR og QP piler. Har ikke mange lengdepiler heller...