Tidlig krøking
Moderator: GreenMan
Tidlig krøking
5-åringen var i skogen med eikelista si i dag for å spikke piler. Måtte bare dele en stilstudie. Tror dere barnevernet legger seg opp i målrettet krigsbuetrening?
- Vedlegg
-
- DSC_0149.JPG
- (114.52 kiB) Lastet ned 2308 ganger
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
Re: Tidlig krøking
Herlig!
-Det er nok ingen som klager, vi får arrangere lengde med standardpil for klassa "før skolealder" snart -Det er ei på 3 her hjemme som er ivrig skyter med "sterkebua" si. Ho spikka seg ei ny i alm litt tidligere i sommer, men den var ørlite grann for stri til at ho trakk den helt opp på videoen her.
http://www.youtube.com/watch?v=QhklFct-mtc
-Det er nok ingen som klager, vi får arrangere lengde med standardpil for klassa "før skolealder" snart -Det er ei på 3 her hjemme som er ivrig skyter med "sterkebua" si. Ho spikka seg ei ny i alm litt tidligere i sommer, men den var ørlite grann for stri til at ho trakk den helt opp på videoen her.
http://www.youtube.com/watch?v=QhklFct-mtc
- GreenMan
- Snikende platebein
- Sted: Oslo
- Kontakt:
Hvorfor skulle de det, de legger seg jo ikke opp i diverse annen idrett. Fotball f.eks er jo mye mer skadelig enn bueskyting.Tjarand skrev:5-åringen var i skogen med eikelista si i dag for å spikke piler. Måtte bare dele en stilstudie. Tror dere barnevernet legger seg opp i målrettet krigsbuetrening?
Stian Green
"Sann bueskyting er enkel"
"Sann bueskyting er enkel"
Neida, spørsmålet var stilt med glimt i øyet. Bare så for meg at om han skal dra 120 pund når han blir myndig så må man drive etter gammel engelsk metode med prolaps og senefestebetennelse
Fotball derimot, umiddelbar bekymringsmelding og krisesenter!
Fotball derimot, umiddelbar bekymringsmelding og krisesenter!
Varmer meg om hjerterotaTjarand skrev:5-åringen var i skogen med eikelista si i dag for å spikke piler. Måtte bare dele en stilstudie. Tror dere barnevernet legger seg opp i målrettet krigsbuetrening?
Min søster jobber innen barnevernet. Hennes barn, min nevø (6) og niese (8) går gjennom samme opplæring hver gang anledningen byr seg De har fått egne piler, og ønsker seg egne buer .. hehe