Hei,
Per Onsrud, tlf. 40414091
SYR stort sett alt i Middelalderantrekk... Hoser, kjortler, hetter, luer, serker, kapper etc.
Dere som kjenner Per vet jo hvor fint og forseggjort det er.... Han er også svært nøye på at
det SKAL være historisk riktig.
SÅ, dere som er interessert i å SE riktig ut også - ring til Per eller over e-post til meg (Elisabeth): herbine@online.no for info/bestille.
Her kan dere få både sydd og tilbehør som luer/votter/torgvanter/leggvarmere etc. med riktig farge og form i nålebinding.
(Se nålebinding)
Lis
Riktige MIDDELALDERKLÆR - Per Onsrud syr!!
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
- Elisabeth Østby
- Nybegynner
Riktige MIDDELALDERKLÆR - Per Onsrud syr!!
- Vedlegg
-
- resized_resized_MABILDER fra Jonea alt 101.jpg
- Pers arbeid
- (48.78 kiB) Lastet ned 2327 ganger
Keep it or loose it....
Re: Riktige MIDDELALDERKLÆR - Per Onsrud syr!!
Jeg fikk min drakt av Per i helgen og er strålende fornøyd:) Jeg vil anbefale hans produkter til alle!
DET FØLES SOM EN ÆRE Å BÆRE NOE HAN HAR LAGET!
Ingar:)))
DET FØLES SOM EN ÆRE Å BÆRE NOE HAN HAR LAGET!
Ingar:)))
I love Mac!
Inongogaror
Inongogaror