Osage til salgs
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Osage til salgs
Jeg har noen Osage-stokker som jeg tenke å selge. Har mange, og trenger ikke alle selv. Hvis noen er interessert, kan jeg ta med til NM. Noen som er interessert ?
Re: Osage til salgs
Nå ser det ut til at jeg begynner å få en viss svakhet for bueemner. Er jeg da emneveik? Du kan regne med å få besøk i den nærmere framtid og da skal du ikke se bort i fra at det er en stokk mindre når jeg drar hjem igjen.
Emner mere emner
Emner mere emner
Emneveik, hehe... den var god !! Ja, bare gjør det. Dette er halv / kvartstokker med en del yteved på, og de fleste rundt 2 m lange. Nesten uten kvist og gode årringer. Bra greier !
Hei hva tror du at du skal ha for en stokk?
1000.- for ett emne ca. har ikke helt bestemt meg for hvilke jeg vil ha selv og hvilke jeg skal selge. Et par av stokkene er gode for minst 2 buer, så det kan hende jeg deler dem.