Hei! Tar gjerne fakkelen videre

Ikke så mange kvinner som har presentert seg,men jeg vet dere er der ute! Lill Ingeborg Isaksen er mitt navn, snart i mitt 34 år, samboer, to katter (Snorre og Rasmus). Kommer opprinnelig fra Øksfjord i Finnmark, men har oppholdt meg sørpå de siste 15 årene - Nesodden er stedet for meg! Har alltid vært fasinert av pil og bue, en riktig "tomboy" var jeg - med bare gutter å leke med i mine barneår. Forøvrig er jeg skytte - så det sier seg selv hvilket leketøy jeg burde ha

Og nå har jeg ENDELIG lagd egen flatbue med hjelp av Norsk Langbuelag`s egen Torgisl Reidarson - hipp-hipp!Både jeg og min kjære samboer, Øistein, deltok på hans kurs på Allkunstnerisk Sommerskole i uka som var. Utrolig morsomt!! Ble ganske imponert

over skytestilen til kona hans, Irun! Nå er det bare å øve - masse! Vil nok bruke fasilitetene på Skuterud Gård regelmessig ( bare synd at jeg ikke har mulighet til å dra til Son i helga

)Har mest sansen for historiske buer - godt håndtverk generelt fasinerer meg. Er selv keramiker og liker å blande materialer (skinn,tre,ben,metall). Tre krever jo mer forberedelse og tålmodighet

men det er levende og deilig å jobbe med. Har veldig lyst til å lage en langbue av hickori (riktig stavet ?)og annet utstyr - med risiko for min keramikkproduksjon.. Andre interesser jeg kan nevne er natur, dykking, historiske perkusjonsinstrumenter, tegning/billedkunst, samisk kultur, fotografering....+++
Og fakkelen sendes videre