Hehe, det kan nok være at jeg lager en deflex på den likevel. Synd å kaste bort arbeidet, og jeg tror nok FD-kurva vil bli ganske feit uansett 8)
Men når jeg ser på den ene rekurven av rogn jeg har hengende her på veggen, blir jeg nesten overbevist om at det skal kunne gå. Vil nok miste all reflexen og mer til, men det burde være mulig om man brukte noen ekstra timer på tilleringa. Må helt klart gå for rektangulært tverrsnitt i lemmene ja.
Eller kanskje jeg bare skulle la den vente til jeg får tak i flere sener. Da hadde det jo ikke vært noe problem, og den kunne blitt rimelig kjapp aner jeg
Velvel, den lå på radiatoren og tørka mens jeg gjorde ferdig denne i kveld:
Double edge-ringed av ask, eller motsatt bue, med ytterste årring som buk. Fra en stamme med 5cm diameter.
Så derfor kom fortykningen av grepet på ryggsiden.
Svidde den litt, helst bare for å jåle den til.
Jeg hadde gulvtillet buen den vanlige veien, med andre ord bøyd den i reflex under gulvtillinga. Tydeligvis skulle jeg droppa det, for tilleren ble ikke lik da jeg bøyde den andre veien igjen, så det måtte en del justering til, og plutselig var det ikke mange pundene igjen

18 for å være eksakt

Men den tok lite etter strengen, og den viser ikke tegn til svakheter på ryggen, selv om den ikke er 100% gjevn.