Hjelp!!!
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Hjelp!!!
Er det en eller annen sjel som har et bambuslaminat å selge meg? Og samtidig skal ned til Moss, eller klarer å få det dit?
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Re: Hjelp!!!
Breit 72" eller smalt 80"?
Tror jeg har begge deler, og kan ta med.
Tror jeg har begge deler, og kan ta med.
Se der ja
Suverent! Skal i ryggen på ei langbue så det trenger ikke være så veldig bredt. Men det kan vi jo se på til helgen.
Takk så lenge

Takk så lenge

-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Da må det vel bli et fra Dick vil jeg tro. Tar det med! (så dropper jeg det 72" fra 3rivers?)
Ops.
Jeg må visst ha brukt det siste fra Dick... Har bare de korte breie igjen. De er 72 tommer lange og rundt 2 tommer breie.
Jeg må visst ha brukt det siste fra Dick... Har bare de korte breie igjen. De er 72 tommer lange og rundt 2 tommer breie.
Yes, Bendik skal også ha ny bue... Skulle helst kjøpt ett lass fra Dick igjen, men tenkte jeg skulle prøve de jeg får fra Danmark først...bare jeg får dem en gang 

-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
I see
Da tar jeg med et.
Blir spennende å høre hvordan kvaliteten er på de du får tak på.

Blir spennende å høre hvordan kvaliteten er på de du får tak på.