Syntes først tilleren virket skjev, og begynte å pusse på nedre lem (til høyre) for å jevne ut, helt til jeg skjønte sammenhengen. Tuppen på nedre lem har en motbøy som ikke reflekteres i øvre, derav skjevheten. Jfr. sammenligning nedenfor. Det som ser ut som hengsel på øvre lem, er en forhøyning i årringen. Tror ikke den er så graverende som den ser ut.

Burde jeg gjøre noe med dette? Er ikke helt lysten på å dampe inn motbøy på øvre lem også. Og varmebehandling med varmepistol (2.3 á 3 timer) er definitivt det kjedeligste jeg har gjort så langt, MED GOD MARGIN !!! Sit-ups er morsommere, og det gjør jeg ikke i utide. Er heller ikke helt klar for å rette ut motbøyen. Jeg liker den. Har dette noe å si?
Skulle måle styrken på badevekta (har ikke fjærvekt). Brukte en gammel pil spinet til 30-35 pund som utgangspunkt. Får rette en bestilling på skaft til Klåpbakken. Den knakk på rundt 23" så jeg får finne på noe bedre. Jeg klarer å trekke buen helt opp uten å føle meg ubekvem, så fryktelig kraftig er den ikke. Helst vil jeg bare ut i skauen og prøve, men får vente til jeg har piler som passer.

mvh jamar
mvh jamar