NM-historisk-ute-2009
Moderator: GreenMan
Re: NM-historisk-ute-2009
Jeg stilte opp med en linstykke som det var klippet hull til hodet og den ble godkjent:)
I love Mac!
Inongogaror
Inongogaror
Jeg får se hva jeg kan klare å skaffe til veie. En ting er på det rene - det blir en stund før jeg klarer å stille i skikkelig steinalderhabitt Men vi er vel på vei i rktig retning. Om noen har noe lånbart eller kjenner noen som har noe er det av stor interesse for meg.....
Jeg har da en drakt du kan låne. Jeg har to nye. En tynn, og en TYKK. Blir det varmt, skal jeg ha den tynne selv, og omvendt
-Frode
Norwegian Warbows
Norwegian Warbows
Svært generøst Takk for tilbudet.Moen skrev:Jeg har da en drakt du kan låne. Jeg har to nye. En tynn, og en TYKK. Blir det varmt, skal jeg ha den tynne selv, og omvendt
Skal sjekke med gutta i klubben også, så tar vi det derfra. Mener Brage fikk låne i fjor så kanskje jeg ....
Jeg har tre kjortler så jeg kan låne ut to. Tar med for utlån.
og husk. Ikke vink til pila for da logrer den.
Blir nesten rørt av dere her, inkludering for alt det er verdtJadda skrev:Jeg har tre kjortler så jeg kan låne ut to. Tar med for utlån.
Så skal jeg ta med bue & godpiler for å gjøre en innsats på banen også
(Brage har bestillt masse skaft & fjør til oss begge .... noen grompiler må det vel komme ut av det ..)
Vel folkens.
Da er info på www.langbue.no - Oppslagstavla, oppdatert med detaljer og faktisk muligheten til å sende inn påmeldinger.
Da er info på www.langbue.no - Oppslagstavla, oppdatert med detaljer og faktisk muligheten til å sende inn påmeldinger.
-------------------
Helsing
Håkon den gode
------------------------------------------------------------------
Denne meldingen består av 100% resirkulerte elektroner.
Helsing
Håkon den gode
Jeg skal oppover, men kjører ikke selv.
Er det noen fra sørlandet jeg kan sitte på med?
Er det noen fra sørlandet jeg kan sitte på med?
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Jeg skal nok forbi på fredag ettermiddag/kveld. ...så om du tør sitte på i en gjennomrusta veteran...
Hmm. Innlegget jeg skrev i går ligger ikke her. Mulig jeg har klart å poste det feil....
Uansett!!
Det er kammerkonsert og div. kulturell underholdning på Follo Museum mellom 18:30 & 21:00 på fredagen så det er fint om dere som kommer reisende tar hensyn til det når dere skal inrette dere. Jeg kommer etter planen til å reke rundt der da så det skulle ikke være noe problem at vi "installerer" dere på hhv. husmannsplassen og/eller Korsegården alt etter om du/dere har med telt eller ikke.
I tilfelle det er behov for å få svar på noe så er jeg tilgjengelig på 91791776 eller mail(nm2009@langbue.no)....
Uansett!!
Det er kammerkonsert og div. kulturell underholdning på Follo Museum mellom 18:30 & 21:00 på fredagen så det er fint om dere som kommer reisende tar hensyn til det når dere skal inrette dere. Jeg kommer etter planen til å reke rundt der da så det skulle ikke være noe problem at vi "installerer" dere på hhv. husmannsplassen og/eller Korsegården alt etter om du/dere har med telt eller ikke.
I tilfelle det er behov for å få svar på noe så er jeg tilgjengelig på 91791776 eller mail(nm2009@langbue.no)....
-------------------
Helsing
Håkon den gode
Helsing
Håkon den gode
Jo!
Har fått noen henvendelser ang bekledningen og ser med glede at dugnadsånden er godt til stede.
Jeg vil gjerne be dere andre(som ikke har gitt beskjed allerede) som har et plagg som kan lånes ut om å ta dette med i tilfelle det er noen som liksom ikke lever opp til forventningene ang. bekledning.
Jeg tar med det lille jeg har.
Har fått noen henvendelser ang bekledningen og ser med glede at dugnadsånden er godt til stede.
Jeg vil gjerne be dere andre(som ikke har gitt beskjed allerede) som har et plagg som kan lånes ut om å ta dette med i tilfelle det er noen som liksom ikke lever opp til forventningene ang. bekledning.
Jeg tar med det lille jeg har.
-------------------
Helsing
Håkon den gode
Helsing
Håkon den gode
Satt en gang på med en bil som var så rusten at forsetet jeg satt i løsnet og falt bakover i en bratt oppoverbakke. Jeg sitter gjerne på.Kviljo skrev:Jeg skal nok forbi på fredag ettermiddag/kveld. ...så om du tør sitte på i en gjennomrusta veteran...
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen