Midt-Vestfold
Moderator: GreenMan
Midt-Vestfold
Er det noen i Tønsberg og omegn som skyter historisk langbue? Er med sønnen min på skytetrening men føler meg litt malplassert med pinnebuen min hos compoundgutta selv om de er hyggelige Hadde vært morsomt med litt lengdeskyting på jordene og utveksling av teknikker og slikt. Har fått inntrykk av at langbuelaget holder til litt lenger sør?
Re: Midt-Vestfold
Hei,
jeg ser det er lenge siden du postet dette innlegget der du letere etter langbueinteresserte i Midt-Vestfold. Jeg har drevet med dette et års tid nå, og synes jo det er utrolig morsomt. Kontakt meg gjerne hvis du har lyst å skyte, så er jeg med! Bor i Sandefjord. Ikke så ofte jeg sjekker disse sidene, så send heller en mail til kielland@hotmail.com
jeg ser det er lenge siden du postet dette innlegget der du letere etter langbueinteresserte i Midt-Vestfold. Jeg har drevet med dette et års tid nå, og synes jo det er utrolig morsomt. Kontakt meg gjerne hvis du har lyst å skyte, så er jeg med! Bor i Sandefjord. Ikke så ofte jeg sjekker disse sidene, så send heller en mail til kielland@hotmail.com
- Truls med bogen
- Mester
- Sted: Son
Re: Midt-Vestfold
Nestoren Oddbjørn Fritzøe som bor mellom Horten og Tønsberg er jo en...han frekventerer forumet her også..innen Borrevikingene finner du vel en 5-6-7 andre....snakk med Oddbjørn...mener det ble startet et Vestfold langbuelag for noen år siden...når vi hadde artilleriskyting på Jarlsberg gods