Kjøp av bueemner.
Moderator: GreenMan
Forumregler
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Når utstyr er solgt skal forfatter av innlegget endre tittelen til [solgt]forumtittel. Moderator har rett til å endre status etter en hvis stund. Ikke gjør en salgstråd til diskusjoner. Kun svar på tråden som har med salget å gjøre vil bli godtatt.
Kjøp av bueemner.
Hei
Planlegger et forsøk på å lage min egen bue til sommeren, men har ikke tilgang på egne emner. Lurte derfor på om det er mulig å kjøpe egnede emner som er klare til å lage buer av til sommeren.
Fortrinnsvis i nærheten av tønsberg eller oslo.
Planlegger et forsøk på å lage min egen bue til sommeren, men har ikke tilgang på egne emner. Lurte derfor på om det er mulig å kjøpe egnede emner som er klare til å lage buer av til sommeren.
Fortrinnsvis i nærheten av tønsberg eller oslo.
Re: Kjøp av bueemner.
Hei
Garasjen til nidrinr på Tangen i Hedmark er fyll av masse rart som skal bli bue en gang i framtiden. Alt er tørket og klar til bruk.
Trenger du det fraktet til Oslo eller noe slikt er heller ikke det noe problem da undertegnede og Nidrinr er i osloområdet rett som det er
Garasjen til nidrinr på Tangen i Hedmark er fyll av masse rart som skal bli bue en gang i framtiden. Alt er tørket og klar til bruk.
Trenger du det fraktet til Oslo eller noe slikt er heller ikke det noe problem da undertegnede og Nidrinr er i osloområdet rett som det er
Det høres perfekt ut! Hva slags tre er det snakk om og hvor mye skal dere ha per stk? Og eventuell frakt til Oslo?
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
tja, har ikke halt oversikt over hvor mange ulike tresorter den garasjen er fylt opp med, men si hva du ønsker så han vi garantert finne noe
Pris kommer ann på treslag. Fra de billigste du kan få for frakt, til relativt dyre emner opp til 1500,-
Pris kommer ann på treslag. Fra de billigste du kan få for frakt, til relativt dyre emner opp til 1500,-
kjempemessig!
hadde sett for meg ask eller noe i den duren som er så rette og fine som mulig. dette blir mitt andre forsøk på å lage en bue, så hadde vært fint med minimale utfordringer
hva kan man regne for 4 ask-emner levert i oslo?
hadde sett for meg ask eller noe i den duren som er så rette og fine som mulig. dette blir mitt andre forsøk på å lage en bue, så hadde vært fint med minimale utfordringer
hva kan man regne for 4 ask-emner levert i oslo?
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
tja, hvis du venter til vi skal innom Oslo uansett trenger du ikke betale for noe frakt.
250,- pr emne for perfetk ask skulle være en grei pris.
250,- pr emne for perfetk ask skulle være en grei pris.
Er du rask kan emner leveres i drammen fredag ettermiddag
Ask er et veldig bra valg til å lage sin første bue av, synes jeg. Jeg gjorde det. 250 er rimelig også.
Jeg har endel emner til salgs i Drammen:
Osage Orange 2 emner
Barlind
Alm
Bambus til backing
Send meg eventuelt en e-post
martin.nordli@gmail.com
Osage Orange 2 emner
Barlind
Alm
Bambus til backing