Buemakeruke midt i Mjøsa
Moderator: GreenMan
Re: Buemakeruke midt i Mjøsa
Veldig hyggelig om tidspunktet kunne vært lenger mutover sommeren da fellesferie og den slags er unnagjort.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
Mulig vi kan få dette til i god tid til å spikke en krigsbue å bruke til uteNM eller noe slikt..
Mer mas skal bli!nidrinr skrev:..Det er inne til behandling i familierådet..
-Vi ser ut til å komme til enighet om langhelg i stedet for 9 dager, da fruene er mer tilbøyelige til å godta en slik søknad. Stor mulighet for at det blir litt mot seinsommern, men endelig dato er ikke satt.
Men fortsett å mase!
Langhelg er vel helt greit det ... start fredag - oppbrudd mandag ... sensommer med mørke varme kvelder, bål og brannpiler - høres ikke altfor ille ut nei
Bare kom med forslag til DATO - få sjekka opp NÅR det er ledig på plassen - så kan vi rydde plass og få dette til å skje i år også .. Yeah!!
Hey folks.
Det begynner å haste med å sette en dato. Hvis ikke kan jeg ikke garantere at jeg klarer å stille ..
Det begynner å haste med å sette en dato. Hvis ikke kan jeg ikke garantere at jeg klarer å stille ..
-
- Master bowyer
- Sted: Trautskogen
..Foreløpig er det sikta på langhelg fra torsdag 2. tom. søndag 5. August. Det mangler noe dobbeltsjekking av at det ikke kræsjer med for mye anna, men mye tyder på at vi lander på de dagene. Alternativt er det en mulighet helga før, 23. til 26. Juli. Det er i alle fall ikke noe som står oppført på noen av de datoene i aktivitetskalendern på NL-sida, men hvis noen veit om at det skjer noe på den tida så må dere si fra.
Si gjerne fra om noen av de to langhelgene passer eller ikke passer. Vi tenker det uansett vil bli mulighet til å komme opp onsdag kveld, og for de som er treige er det nok ikke noen som blir skutt om man pakker sammen på mandag.
Si gjerne fra om noen av de to langhelgene passer eller ikke passer. Vi tenker det uansett vil bli mulighet til å komme opp onsdag kveld, og for de som er treige er det nok ikke noen som blir skutt om man pakker sammen på mandag.
-
- Nybegynner
Dette har jeg lyst til å bli med på å. Får håpe det ikke kræsjer med kælvinga som står fore i sommer.
Men er det muligheter for å ta det som en dagstur?
Men er det muligheter for å ta det som en dagstur?
-
- Master bowyer
Alle er velkommen innom, enten det er for en time eller hele tida.
-
- Nybegynner
så bra.. da skal jeg prøve og komme en dag eller to, vis jeg ikke har fått en ny arving da..nidrinr skrev:Alle er velkommen innom, enten det er for en time eller hele tida.
Glimrende
Jeg har ferie hele juli, men kan sikkert forskyve en uke ..
Så juli er best for meg sånn i utgangspunktet...
Jeg har ferie hele juli, men kan sikkert forskyve en uke ..
Så juli er best for meg sånn i utgangspunktet...
Vinkelballe!! Drar på ferie 21. og kommer igjen 5.
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
-
- Master bowyer
AU!
Du har en del fargerike gloser og ordrekker som får fram alt fra latter til fantomsmerter Christian.
Da er det en stemme for tidligste alternativ, og resten nøytrale så langt.
Du har en del fargerike gloser og ordrekker som får fram alt fra latter til fantomsmerter Christian.
Da er det en stemme for tidligste alternativ, og resten nøytrale så langt.
Du mener helga 26-29 juli regner jeg med?
Da booker jeg Helgøyautflukt fra 26-19 juli
Ser ut som at du blir der lenge?MalaWolf skrev:Da booker jeg Helgøyautflukt fra 26-19 juli