Ny forening for historiske skyttere i Norge
Moderator: GreenMan
Ny forening for historiske skyttere i Norge
Heisan kjære bueskyttere.
Jeg tenkte at siden dette med korrekt antrekk har vært litt i vinden i det siste at vi kunne lodde stemningen for en for en ny gruppe bueskyttere, nemlig nakenskytterne.
Motto: Ingen klær,.......ingen problemer.
Vi kan danne en forening som skyter i Norge i de gode sommermåneder og kanskje et stevne eller 2 på Canariøyene i løpet av vinteren.
Jeg ser virkelig et potensiale for utviklingen av skyteferdighetene her........ikke mye rom for krangel om søm og stoff iallefall.
Full konsentrasjon o.s.v.
Hilsen
Per
Jeg tenkte at siden dette med korrekt antrekk har vært litt i vinden i det siste at vi kunne lodde stemningen for en for en ny gruppe bueskyttere, nemlig nakenskytterne.
Vi kan danne en forening som skyter i Norge i de gode sommermåneder og kanskje et stevne eller 2 på Canariøyene i løpet av vinteren.
Jeg ser virkelig et potensiale for utviklingen av skyteferdighetene her........ikke mye rom for krangel om søm og stoff iallefall.
Hilsen
Per
Jeg stusser bokstavelig talt over setningen "Ingen klær,.....ingen problemer,...2, og er helt enig i ordene "Full konsentrasjon"Jeg ser virkelig et potensiale for utviklingen av skyteferdighetene her........ikke mye rom for krangel om søm og stoff iallefall.
Dersom jeg sto netto, sidevendt mot blinken, kan jeg se for meg flere scenarioer av problemer, og jeg ville være dypt konsentrert idet jeg slapp pilen!!!!!!!!
Det kan bli folksomt i kvinneklassen for å si det slik.....
Stein Dale
- Sturlabuer
- Mester
- Sted: Hurum
Her er det virkelig snakk om nisjeforeninger
Eventuelt kan jo du, Paulsen, bare hevde at du representerer en bueskytter fra langt sørligere strøk
Jeg har sett noen bilder i en bok fra Ny Guinea av noen kannibaler, kun ikledt svære langbuer,
piler lange som spyd og kun et horn snørt fast rundt livet som et futteral for de edlere deler.
De så ut som de mente alvor
Lars
Eventuelt kan jo du, Paulsen, bare hevde at du representerer en bueskytter fra langt sørligere strøk
Jeg har sett noen bilder i en bok fra Ny Guinea av noen kannibaler, kun ikledt svære langbuer,
piler lange som spyd og kun et horn snørt fast rundt livet som et futteral for de edlere deler.
De så ut som de mente alvor
Lars