Spikkelørdag!
Moderator: GreenMan
- Lars Jensen
- Mester
Spikkelørdag!
Hei. Dette er bare en tanke. Hvis noen i nærheten har lyst, så kan jeg fikse kaffe, vafler og tilgang til sløyd/kunst&handverk/høvlerom en lørdag for dere som bor i nærheten av Hurumlandet. Hyggelig med besøk her ute i bush'en.
Vi har plass!!!
Mvh Lars fra Mars
Vi har plass!!!
Mvh Lars fra Mars
Kan det bøyes, kan det skytes!
Re: Spikkelørdag!
Dette høres ut som om kunne bli en happening ja
Kanskje det er flere fra nedre Buskerud som kunne ha tenkt seg en spikkelørdag på Hurumlandet?
Kanskje det er flere fra nedre Buskerud som kunne ha tenkt seg en spikkelørdag på Hurumlandet?
- Sturlabuer
- Mester
- Sted: Hurum
Spikkelørdag høres gøy ut, ja!
- Lars Jensen
- Mester
Da inviterer Hudrimar Bågadrag til spikkelørdag på Tofte, Hurum ungdomsskole, LØRDAG 9.Januar 2016 (der altså) fra 10-16.
Vi stiller med en enkel varmlunsj og kaffe og noe å bite i heile dagen.
Fint hvis du gir et hint om du kommer innen 6. Januar slik at det blir nok mat
Mvh Lars på vegne av Bågadraget.
Vi stiller med en enkel varmlunsj og kaffe og noe å bite i heile dagen.
Fint hvis du gir et hint om du kommer innen 6. Januar slik at det blir nok mat
Mvh Lars på vegne av Bågadraget.
Er stor sjanse for at jeg melder meg på. Datoen er notert.
"For veik, for veik er kongens bue."
Skakke se bort fra at jeg kommer til å dukke opp. Jeg melder meg på.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Betydelig mulighet for at jeg melder meg på også - dato er notert i kalenderen.
8)
8)
Får kanskje ta en tur over fjorden da.
Dato notert her også.
Dato notert her også.
- Lars Jensen
- Mester
Hei alle potensielle spikkere!
Nå nærmer det seg spikkelørdag på Tofte og jeg tenkte en veibeskrivelse kunne være på sin plass.
Rv 23 (Oslofjordtunnelveien) vestfra: Ta av ved rundkjøring til Sætre, følg veien mot Klokkarstua/Tofte, når du kommer til Klokkarstua, følg skilting mot Tofte (13-14 km), kjør gjennom Tofte sentrum mot gamle Sødra Fabrikker, etter hovedporten er 70-80 m til en avkjøring til venstre, ta av og følg Skoledalen (bratt bakke) og vips! så er du der.
Fra øst: Rett etter Oslofjordtunnelen, ta av i rundkjøring mot venstre, følg skilting til Tofte, kjør i ca 16-17 km gjennom Filtvet sentrum og følg hovedveien ¨opp for ein bakke og ned for ein dal¨til du ser restene av en stor fabrikk, ned i ei dump og rett etter dette, ta til høyre opp Skoledalen (bratt bakke) og vips! så er også DU der
Vi åpner dørene fra halv ti (noen må ta et rutinemessig bad i Oslofjorden først, her er det mulig å slenge seg på ) og stenger i firetida
Vi serverer en varm lunsj med drikke og kaffe kaker/vafler og div. Nå gjør det jo ingen ting om noen tar med litt smågodt/småsnacks for kosens skyld...
Alle må ta med noe å spikke på, da vi ikke har allverden av emner. Personlig verktøy er også greit da vi ikke har spesialisert sløyden for buemekking
Si i fra innen onsdag 6.jan da vi trenger antall for å lage mat (for det er viktig det, nemlig!!!)
Velkommen skal dere være her ute på ¨Rivieran¨!
Mvh Lars, på vegne av Bågadraget.
Nå nærmer det seg spikkelørdag på Tofte og jeg tenkte en veibeskrivelse kunne være på sin plass.
Rv 23 (Oslofjordtunnelveien) vestfra: Ta av ved rundkjøring til Sætre, følg veien mot Klokkarstua/Tofte, når du kommer til Klokkarstua, følg skilting mot Tofte (13-14 km), kjør gjennom Tofte sentrum mot gamle Sødra Fabrikker, etter hovedporten er 70-80 m til en avkjøring til venstre, ta av og følg Skoledalen (bratt bakke) og vips! så er du der.
Fra øst: Rett etter Oslofjordtunnelen, ta av i rundkjøring mot venstre, følg skilting til Tofte, kjør i ca 16-17 km gjennom Filtvet sentrum og følg hovedveien ¨opp for ein bakke og ned for ein dal¨til du ser restene av en stor fabrikk, ned i ei dump og rett etter dette, ta til høyre opp Skoledalen (bratt bakke) og vips! så er også DU der
Vi åpner dørene fra halv ti (noen må ta et rutinemessig bad i Oslofjorden først, her er det mulig å slenge seg på ) og stenger i firetida
Vi serverer en varm lunsj med drikke og kaffe kaker/vafler og div. Nå gjør det jo ingen ting om noen tar med litt smågodt/småsnacks for kosens skyld...
Alle må ta med noe å spikke på, da vi ikke har allverden av emner. Personlig verktøy er også greit da vi ikke har spesialisert sløyden for buemekking
Si i fra innen onsdag 6.jan da vi trenger antall for å lage mat (for det er viktig det, nemlig!!!)
Velkommen skal dere være her ute på ¨Rivieran¨!
Mvh Lars, på vegne av Bågadraget.
Dersom påmelding gjøres her: Jeg melder meg på.
"For veik, for veik er kongens bue."
- Lars Jensen
- Mester
¨Påmeldingen¨tar vi her, ja. Badinga starter kl 0900.
- Sturlabuer
- Mester
- Sted: Hurum
Jeg melder på 2 stykker.
Lars S
Lars S
- Lars Jensen
- Mester
Melder meg også på.
kanskje praktisk om vi fikk et telefonnummer i tilfelle det blir behov for kontakt (?)
Erling
kanskje praktisk om vi fikk et telefonnummer i tilfelle det blir behov for kontakt (?)
Erling
Jeg må dessverre melde avbud da det har dukket opp noe. Vi får ta det igjen senere. God spikking på dere andre.
attend and listen gentlemen
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood