hehe, kompetanse på ungefronten (og gode råd om gravide fruer) kan du også få her 4 unger så langt, og med huset fullt fra tidlig til seint.
Bare si fra når du har tid, så er jeg ofte hjemme på ettermiddagene.
råd godtfolk?
Moderator: GreenMan
-
- Nybegynner
Re: råd godtfolk?
Supert a gitt....jeg skal prøve å få det til så fort som mulig, ivrig på å begynne å spikke snart...
Foreløbig plan for buemakerkurset er en helg i april, ikke i påsken. Per Onsrud tar imot påmeldinger og ønsker om hvilken helg som passer best. Snakka med Per på onsdag, så han venter bare på tilbakemeldinger på når det passer for folk han så er han klar. Ring 40414091, så er du snart igangLarsHedning skrev:Det ønsker jeg.. hvor kan jeg melde meg på regn i hvertfall med min deltagelse..Vibeke skrev:Middelalderforeningen i Hedmark går også med planer om å avholde ett buemakerkurs iløpet av våren med Per som kursholder, så du kan høre litt med han om det også hvis du ønsker det...
-
- Nybegynner
Ja, da har jeg vært på tråd'n med Onsrud, virket som trivelig å dedikert kar... Ble enige om at jeg skulle avlegge han et besøk neste uke, å kan ikke si annet enn at jeg gleder meg...Vibeke skrev:Foreløbig plan for buemakerkurset er en helg i april, ikke i påsken. Per Onsrud tar imot påmeldinger og ønsker om hvilken helg som passer best. Snakka med Per på onsdag, så han venter bare på tilbakemeldinger på når det passer for folk han så er han klar. Ring 40414091, så er du snart igangLarsHedning skrev:Det ønsker jeg.. hvor kan jeg melde meg på regn i hvertfall med min deltagelse..Vibeke skrev:Middelalderforeningen i Hedmark går også med planer om å avholde ett buemakerkurs iløpet av våren med Per som kursholder, så du kan høre litt med han om det også hvis du ønsker det...
Hihi... Hvorfor er jeg ikke overrasket...
-
- Nybegynner
Jeg veit ikke....?Vibeke skrev:Hihi... Hvorfor er jeg ikke overrasket...