Christians ...
Moderator: GreenMan
Re: Christians ...
Det er over 40 år siden og ble skrevet i et anfall av ironi. Vi veide ikke buene den gangen. Dro rett i krigen.
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Det hender jeg skyter med primærgrep, det hender derimot ikke at jeg treffer med primærgrep
Sist gang jeg brukte primærgrep så slo jeg meg sjøl i øyet så jeg bruker det ikke så mye sammen med andre folk...
Jeg skal prøve å komme meg til hamar, men det er midt i oppstarten av bachelorskriving så det kan hende det blir litt trangt med tid
Sist gang jeg brukte primærgrep så slo jeg meg sjøl i øyet så jeg bruker det ikke så mye sammen med andre folk...
Jeg skal prøve å komme meg til hamar, men det er midt i oppstarten av bachelorskriving så det kan hende det blir litt trangt med tid
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Det er ikke mere enn en 6-7 år siden til meg men jeg skjøt jo med 10 pund einer
Hva studerer du christian?
Hva studerer du christian?
Ville bli NinjaJedi/Superhelt men de tok ikke imot flere søkere, så da blei jeg førskolelærer isteden
Det var da synd dårlig det der de tar bare opp noen få stykker pr år..........
Bilder av den nyeste
Jeg er mer en ønskelig opptatt med skole osv for tia så jeg har ikke hatt tid til å spikke så mye jeg skulle ønske, men man møter da ikke opp på NM uten noe nylaga 8)
Bua var et emne som jeg hadde liggende under senga i påvente av at det skulle begynne og oppføre seg, men så orka jeg ikke å vente lenger...
Bua blei lagd med ønske om ei bue som ikke nødvendigvis var fin, men som fortsatt hadde noe over seg som fikk folk til å tenke: hm... den var tøff
Bua er en Sudbury inspirert sak av lønn. Den bøyer akkurat så man kjenner det i grepet, men den har litt stive tupper Pin-nokker for den ukompliserte "funker i skogen" looken. Overdimensjonert grep surra med ei skinnremse. Streng av elgsene, også er bua malt med blod. Jepp, den er malt med blod 8)
ca 170cm lang og 55#@28"
Jeg er mer en ønskelig opptatt med skole osv for tia så jeg har ikke hatt tid til å spikke så mye jeg skulle ønske, men man møter da ikke opp på NM uten noe nylaga 8)
Bua var et emne som jeg hadde liggende under senga i påvente av at det skulle begynne og oppføre seg, men så orka jeg ikke å vente lenger...
Bua blei lagd med ønske om ei bue som ikke nødvendigvis var fin, men som fortsatt hadde noe over seg som fikk folk til å tenke: hm... den var tøff
Bua er en Sudbury inspirert sak av lønn. Den bøyer akkurat så man kjenner det i grepet, men den har litt stive tupper Pin-nokker for den ukompliserte "funker i skogen" looken. Overdimensjonert grep surra med ei skinnremse. Streng av elgsene, også er bua malt med blod. Jepp, den er malt med blod 8)
ca 170cm lang og 55#@28"
Veldig tøff. Enda tøffere i virkeligheten.
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Takk for det kjenner at det hadde vært helt greit med et ordentlig kamera iblant
Det nederste bildet ditt med trekket det ser ut som om du holder langt under midten er dette et synsbedrag eller er den sånn i virkeligheten? Fin farge!
Heldige må så lite snø
Heldige må så lite snø
Imponert over strengene dine. Sudbury med senestreng må jo bare være helt konge. Trenger nok en senestreng til Hickorysudburyen min.
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
@Zeida: Synsbedrag Jeg tilter bua litt til høyre og bildet er tatt litt på skrå. Dette får nedre lem til å virke kortere en øvre. Midtpunkt på bua er rett under langefingeren min.
Jøss, farga med blod
Kun blod? I forhold til Ötzi-buen er det jo litt interessant hvorvidt en slik "finish" er vannfast eller ikke. Kanskje blod krever lang tørketid for å bli vannfast/mer vannfast?
Kun blod? I forhold til Ötzi-buen er det jo litt interessant hvorvidt en slik "finish" er vannfast eller ikke. Kanskje blod krever lang tørketid for å bli vannfast/mer vannfast?
Oioi virkelig tøff bue!
Tror det går hardt for seg der i huset, farlig kryss-skilt på husveggen og blod på buen..
Tror det går hardt for seg der i huset, farlig kryss-skilt på husveggen og blod på buen..
Stefflus skrev:Oioi virkelig tøff bue!