NM Historisk inne 2011.
Moderator: GreenMan
NM Historisk inne 2011.
NM Historisk innendørs vil gå LØRDAG 12. MARS 2011 i Moss Bueskytterhall. NL avholder også sitt årsmøte samme dag.
Mer informasjon kommer senere.
Mer informasjon kommer senere.
"Back to nature!"
Re: NM Historisk inne 2011.
Gleder meg allerede ;-D
Notert i kalenderen
Må jo bare få til det!!!
Må jo bare få til det!!!
Hvor melder man seg på?
attend and listen gentlemen
that be of freeborn blood
I shall tell you of a good yeman
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Bowman, klarer du å få lurt med deg kollegaen din Bård? Jeg var i familieselskap med ham her rett før jul - han nevnte at du skulle lage en ELB på ca 55# til ham .. hadde vært morro å sett dere der begge tobowman skrev:Hvor melder man seg på?
Kjenner du Bård? Morsomt. Klart jeg skal få til det. Han har bestilt 4 hedebybuer. Holder på med å ferdigstille to av dem nå. ELB med hornocker skal han få senere. Er det noen frist for påmelding? Begynner kanskje å haste.
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Apropos bekjentskap: Glenn, kan ikke du få med deg Sven Dårflot? Han er jo av en kurrant fysikk til å kunne trekke relativt tunge buer
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Jeg har snakket med Sven om bueskyting ja. Men han virket ikke videre gira på emnet. Han har vel nok med unger, frue, jobb og sånn sloss med pinner hobby ... veit han har fått laget noen fine slosspinner av eik hos Anders Thygesen i VestfossenChristian skrev:Apropos bekjentskap: Glenn, kan ikke du få med deg Sven Dårflot? Han er jo av en kurrant fysikk til å kunne trekke relativt tunge buer
Rokushakubo også kalt bo også kalt slossepinne har fått stokken til Sven i leggen før jeg, så jeg kan bekrefte at det er akkurat like lite engasjerende som det høres ut
Olav, du må vakne. Indianarane kjem!
Hvordan ser en slik pinne ut? Kunne vært noe å hatt i gangen. Mange skumle typer lenger opp i gata. Plutselig ringer det på døra......... Kanskje den er fin å jage katter med?
his name was Robin Hood
his name was Robin Hood
Siden jeg hører rykter om andre konkurranseformer enn FITA vurderer jeg å bli med.
Noen fra sørlandet jeg kan haike med?
Noen fra sørlandet jeg kan haike med?
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Med mindre det skjer noe uforutsett skal jeg nok forbi Kragerø.
Glimrende.
Da kommer vel jeg også med mindre noe uforutsatt skjer
Da kommer vel jeg også med mindre noe uforutsatt skjer
Hirðmaðr skal oc æiga ... hanðboga með þrim tylftum broðða.” Hirdskråen
Beklager, Are. Du må nok tackle FITA-blinker i årets NM også. Et årsmøtevedtak hindrer oss i å ha noe annet. Jeg kan alikevel allerede nå love at et forslag om forandring på konkurranseform vil bli fremmet på årets årsmøte. Håper alikevel du vil legge turen til Moss. Alltid hyggelig med en hyggelig bueprat.
"Back to nature!"